Translate

16 februarie 2013

Slăbește inteligent...


      Se apropie anotimpul cald în care cu toții mergem la mare, la piscină sau la ștrand și ne etalăm corpurile noastre atât de ``zvelte și de bine lucrate``.Dar să recunoaștem cu toții...câți dintre noi am mai făcut exerciții fizice iarna aceasta sau câți dintre noi am reușit să ținem un regim alimentar?Aproape UNUL.De ce spun că aproape UNUL?Pentru că suntem un popor leneș și comod,care așteaptă la colț de stradă cu mâna întinsă să-i cadă ceva din cer...și căruia dacă îi dai o lopată în mână,strâmbă din nas.Și nu mă refer că suntem leneși doar atunci când vine vorba de mișcare,de sănătate,de un mod sănătos de viață ,ci și în viața de zi cu zi.De ce zic că avem o gândire bolnavă în ceea ce privește slăbitul,întâlnit adesea în rândul femeilor?...pentru că,de ce nu încercăm să ne menținem o greutate cu care ne simțim bine de-a lungul întregului an și apelăm la fel și fel de tertipuri  înaintea sezonului cald ,pentru a da câteva kilograme jos?pentru că atunci ne etalăm corpul a-ți spune unii,atunci scăpăm de hainele groase și că abia atunci ne interesează aspectul fizic.Da,dar de ce să nu avem acel corp tot timpul anului,indiferent de vreme,de anotimp,sau mai știu eu ce alte minuni.De ce nu încercăm să mâncăm sănătos întreaga viață și încercăm să păcălim organismul doar câteva luni pe an?De ce ne place să trăim în minciună?Doar pentru a da bine în poze vara?Dupa cum am specificat și mai sus...e clar că avem o gândire BOLNAVĂ. 
     Am scris articolul pentru a răspunde campaniei promovate de cei de la Blogal Initiative ,care ne recomandă un supliment natural de slăbit,supliment numit Zeopur,ce conține extract de ceai verde decofeinizat și celebrul Zeolit,despre care nu știu câți dintre dvs.a-ți auzit dar care acționează ca un burete și care promite să vă ajute pe lângă un regim alimentar serios că veți reuși să dați kilogramele jos :D.

Nu uitați să-mi scrieți părerile voastre în secțiunea comentarii :D...

`` Toate bolile trupului sunt produse de minți folosite doar pe jumătate,căci mintea este cea care face trupul.``

                                        Mult succes și Spor(T) în toate!.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu